Известие

Collapse
No announcement yet.

OMV нафта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    stu не знам какво си написал, но прочети "НАРЕДБАТА за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол", ясно е записано Съдържание на вода максимално - 200mg /kg БДС EN ISO 12937
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #32
      Тези тестове от Офроад форума са от преди две години. Оттогава вс е мн различно.
      Ма всеки сам си решава.

      п.с. Миналата зима един приятел с дизел му замръзна горивото, заредено от ОМВ. Тази година пак. И все вика, че спира да зарежда там.
      За скъпото им гориво не говоря, не е оправдана цената, то остана и то да замръзне
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
        stu не знам какво си написал, но прочети "НАРЕДБАТА за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол", ясно е записано Съдържание на вода максимално - 200mg /kg БДС EN ISO 12937
        Ти знаеш ли какво е това 200mg/kg?????
        Това е да вземеш една горе долу бутилка от литър и 1/5 да ти е пълна с вода. Я дай да видим какво и откъде си прочел

        ---------- Post added at 08:12 ---------- Previous post was at 08:09 ----------

        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        ти може да си работил там ама аз пък съм имал две бензиностанции на омв.Та може да поспориме
        защо в минало време? И явно толкова са те обслужвали Рое. Те и без това вече западат поголомно.
        От къде си?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          Аз си мисля, че изобщо не трябва да има вода в резервоари с гориво. Не знам за БДС - то по повод горивата, но не мога да си го обесня - вода при нафтата. За безопасност изключено, щото трябваше да има и в резервоарите с бензин и газ примерно. Сега ако производствения процес изисква наличието на вода това е друг въпрос, после фирми като Рое ако осъществяват профилактиката пак е друга песен и ако това е преди продажбата на горивото на клиента би следвало да няма проблеми. Но ако отстраняванато на вода от резервоарите се обуславя от желанието на управителя на бензиностанцията или когато шефа реши, а не от показателите на уредите това е кофти хава.
          Аз от скоро карам дизелов автомобил, зареждам на Лукойл гориво, кръстено от фирмата SuperDiesel и нямам основания за оплакване до момента - бензиностанцията е франчайз. Случи ми се веднъж да ми заредят на Лукойл бензиностанция от новото им гориво ectodiesel - ами докато не го изразходя това гориво стрелката на обортомера не спря да се люлее между 900 и 1000 оборота. Заредих си после обикновенният им дизел и всичко си дойде на мястото - 900 оборота. В студовете при -15 градуса замръзване нямаше.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
            stu не знам какво си написал, но прочети "НАРЕДБАТА за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол", ясно е записано Съдържание на вода максимално - 200mg /kg БДС EN ISO 12937
            Ами то излиза ,че е нормално по БДС в един 50 тонен резервоар да има 10 тона вода.Дано не ти се случва да заредиш от някой такъв резервоар, че тогава пак да ми обясняваш за БДС.В по горният пост , който не си разбрал бях написал ,че дизела по БДС трябва да не замръзва до -15градуса и ,че измервателните системи Veeder-Roothttp://www.veeder.com/page/AutomaticTankGauges автоматично включват аларма за наличие на вода дори в минимални количества.
            Last edited by stu; d.m.y г., 10:50.
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ти знаеш ли какво е това 200mg/kg?????
              Това е да вземеш една горе долу бутилка от литър и 1/5 да ти е пълна с вода. Я дай да видим какво и откъде си прочел

              ---------- Post added at 08:12 ---------- Previous post was at 08:09 ----------

              Явно в час по физика си си рисувал автомобилчета.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Ти знаеш ли какво е това 200mg/kg?????
                Това е да вземеш една горе долу бутилка от литър и 1/5 да ти е пълна с вода.
                200mg са 0.2гр , 1кг = 1000 гр.
                Отношението 0.2/1000 = 1 към 5000.


                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Явно в час по физика си си рисувал автомобилчета.
                Или голи жени !
                ...

                Comment


                • #38
                  Или голи жени в автомобилчета
                  Благодаря за поправката ,предполагам, че и той като мен се е объркал с милилитри.В случаят цифрите в по горният ми пост тотално се разминават.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    200mg са 0.2гр , 1кг = 1000 гр.
                    Отношението 0.2/1000 = 1 към 5000.

                    ДИАГНОСТИКА! Какви са тези сметки без кръчмар. Трябва си качествен диагностик.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                      На мене пък само от Шел v-power diesel започва да ми приплъзва съединителя с другите нафти няма проблем
                      Я обясни по обстойно, или някой друг на който му се е случвал такъв проблем, щото май и при мен го прави при определена нафта и аз лично не виждам логика в това да ти приплъзва съединителя при определена нафта...чак пък толкова да са претенциозни на нафта нашите глезли

                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                      Comment


                      • #41
                        аз лично си открих за мене си че когато някаква немаркова бензиностания стане маркова има по хубави горива от да кажем първия шел в града. най голям разход ми е давало като съм сипвал от лукойли
                        JTD 105+

                        Comment


                        • #42
                          Доста пъти съм го казвал . OMV ,зареждат от ЛУКОЙЛ и после си слагат техни присадки в цистерните. Друга част си ги внасят директно . ШЕЛ също зареждат от ЛУКОЙЛ , само че те имат специално изградени инсталации в Пловдив и София ... където още при самото зареждане на цистерните се добавят и присадките. ROMPETROL си внасят горивата , даже има голям паркинг в Русе до Дунав ...
                          тези неща ги знам лично , понеже съм работил в лукойл .
                          Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                          Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                          Comment


                          • #43
                            Здравейте колеги, относно нафтата на ОМВ аз съм много доволен, особено от Алпин дизела до миналата година, сега е Макс моушън дизел. Вярно доста е скъпичка, но колата върви повече и дава икономия. Моя проблем, е че нямам възможност да зареждам винаги от там. Последния път заредих от друга бензиностанция(нее известна) и при -20 не запалих. После чистих резервоар(от 20 литра нафта, 4 бяха парафин), сонда, горивопроводи и нов филтър.
                            За горивото на Лукойл чак немисе коментира, който беше заредил от там всички ходиха пеш.
                            Това са моите впечатления!!!
                            Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                            Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                            Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                            Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
                              Я обясни по обстойно, или някой друг на който му се е случвал такъв проблем, щото май и при мен го прави при определена нафта и аз лично не виждам логика в това да ти приплъзва съединителя при определена нафта...чак пък толкова да са претенциозни на нафта нашите глезли
                              Предполагам колегата се е пошегувал, като така иска да каже, че техния дизел е много качествен и тогава дригателят му има най-голяма мощност и оттам му приплъзва съединителя
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                                Предполагам колегата се е пошегувал, като така иска да каже, че техния дизел е много качествен и тогава дригателят му има най-голяма мощност и оттам му приплъзва съединителя
                                ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X